Angus and Julia Stone concert

Ontem fomos ver o concerto do irmão e irmã Angus and Julia stone, foram simplesmente sublimes.A voz da Julia Stone é assim uma coisa tão doce, que faz com que todos pelinhos do nosso corpo se ponham em pé, e a combinação das vozes deles juntos, é assim algo fenomenal , Adorei vê-los e ouvi-los.
Tornei-me fã deles, mais ou menos à 3 anos atrás quando ouvi a música " draw your swords", fiquei encantada, ouvia vezes sem conta, na altura que andava a começar a encontrar-me com o Mark.
Na altura em que o nosso futuro ainda era incerto,pois não sabíamos o que nos esperava, em que tínhamos vergonha um do outro, em que escondiamos e contiamos o que sentíamos um pelo outro, na altura em que enviavamos mensagens quase 24h por dia (algo que hoje em dia ainda o fazemos).
Lembro-me que nessa altura parecia tudo tão complicado, pois as dúvidas e inseguranças pairavam na minha mente, receios, mas felizmente ultrapassei tudo isso.
Enquanto falávamos pelo chat, eu ouvia as músicas de Angus and Julia Stone, e partilhava com o Mark o meu gosto pela música deles, assim tornou-se a nossa música.muitas vezes identificamo-nos com as letras das músicas.
Por isso ontem quando estávamos no concerto, no escuro , a ouvir aquela música maluca a subir ( como dizia o Rui Veloso) percebi que sim se deve amar, alguém que ouve a mesma canção...

" I wanna hold you, I wanna kiss you in my arms, I am gonna take you, away from home" ( Angus and Julia Stone - Jetplane)


https://www.youtube.com/watch?v=yFTvbcNhEgc&list=PLC7019F573D851F52



Gisterenavond, zijn wij naar het concert van broer en zus, Angus and Julia Stone geweest, ze waren geweldig. De stem van Julia Stone, is zo iets zo zoet, die doet alle haartjes op ons lichaam omhoog gaan, de combinatie van hun stemmen samen is gewoon fenomenaal, ik vond het heerlijk om ze live te kunnen zien en horen.
Ik ben fan geworden ongeveer drie jaar geleden, toen ik voor de eerste keer het liedje " draw your swords" hoorde, ik was direct verkocht, ik hoorde het verschillende keren naar elkaar, toen in de tijd dat ik eigenlijk ben beginnen afspreken met Mark.Toen, wanneer onze toekomst onzeker was, wij wisten niet wat ons te wachten stond, wij waren beschaamd voor elkaar, wij verstopten en hielden voor ons zelf wat wij voor elkaar voelden, toen wij bijna 24h per dag naar elkaar sms'en ( iets dat wij nog altijd doen).
Ik herinner me dat dan, alles zo ingewikkeld leek,  veel twijfels, en angsten spookten door mij, maar gelukkig heb ik dat snel achter mij gelaten.Terwijl wij chatten, luisterde ik vaak naar de liedjes van Angus and Julia, ik deelde dan mijn passie voor hun muziek met Mark, en zo is het onze muziek geworden , vaak vonden wij de lyrics van de liedjes bij ons passen.
Dus Gisteren, toen wij in het concert zaten "in het donker, aan het luisteren naar die muziek die omhoog ging" ( voor de Belgische mensen is dit moeilijk te uitleggen maar, dit is een uitspraak van een Portugees liedje van een heel bekende Portugese zanger Rui Veloso waar hij zegt " je moet niet houden van wie hetzelfde liedje niet hoort) moeilijk om te vertalen maar bon ik wil dus met dit zeggen en bevestigen dat ja inderdaad, wij houden best van wie dezelfde muziek als wij luistert ...




" If you love me with all of your heart
 If you love me
 I'll make you a star in my universe
 You'll neve have to go to work
 You'll spend every day
 Shining your ligth my way"


(Angus and Julia Stone - for you )


Comments

Popular Posts