The making of...



Jà sabem como nasceu a Nono's Little Kitchen, mas agora vou vos contar sobre o processo da produção da Nono's Little Kitchen, visto que queríamos expandir para o exterior, precisávamos de uma forma de poder apresentar os meus cupcakes de modo que pudesse encantar e cativar os clientes.
A minha ideia foi puder dar a sensação às pessoas que tinha trazido a cozinha comigo para rua , e também uma recuo no tempo, ou seja uma bancada estilo retro vintage que combina-se com a nossa carrinha volkswagen .
Esta bancada foi feita manualmente pelo Mark, pois como já sabem nós somos uma equipa fantástica onde eu proponho as ideias e ele constrói-as!
aqui vou mostrar-vos os passos de como a bancada da Nono's Little Kitchen foi feita e digam lá o que acham ? não ficou linda ?

Jullie weten al hoe Nono's Little Kitchen begonnen is,maar nu ga ik jullie vertellen over het  proces van het maken van Nono's Little Kitchen, aangezien wij besloten hadden om ermee naar buiten te komen, wij hadden iets nodig om de cupcakes te kunnen presenteren op een manier dat wij de klanten kunnen laten verleiden.
Mijn eerste gedachten waren het idee geven dat ik mijn keuken naar buiten bracht,ook wou ik terug in de tijd gaan en daarom een cupcake stand met retro vintage stijl, die past bij onze Volkswagen bus.
Deze stand is allemaal zelf hand gemaakt door Mark, zoals veel van jullie weten, wij zijn een fantastisch team, waar ik ideeën voorstel en hij maakt ze waar!

Hier ga ik jullie de stappen tonen van hoe het standje van Nono's Little Kitchen is gemaakt, wat denken jullie ervan ? mooi ?


Primeiro fiz uma busca na internet como é óbvio, e posso dizer que o pinterest tem se tornando um dos meus melhores amigos no que toca a procurar inspiração para fazer algo, ultimamente tem estado na moda fazer mobílias com paletes de madeira e encontrei também uma excelente forma de poder utilizar paletes para fazer a nossa bancada, por isso os primeiros passos foram encontrar as paletes e toca de pôr mãos à obra!



Eerste heb ik een onderzoek gedaan op internet, en ik mag zeggen dat pinterest een van mijn beste vrienden is geworden, want daar zoek en vind ik altijd geweldige inspiratie voor bepaalde dingen dat ik wil maken. Aangezien de laatste tijd veel meubels gemaakt worden uit houten paletten, heb ik een manier gevonden om ons cupcake standje te maken met deze.
dus de eerste stap was de palletten vinden en dan kon Mark aan het harde werk beginnen.



Obviamente que precisava de uma corzinha para alegrar, e para dar um ar mais fofo, escolhi azul claro e bege porque as cores pastel predominam no estilo vintage, também porque a nossa carrinha é cor de laranja, mas o interior é azul claro e bege, por isso achei que fosse a combinação perfeita.

Natuurlijk moesten we deze opvrolijken met een kleurtje zodat het er wat schattiger en mooier kon uitzien.
Ik heb licht blauw en beige gekozen omdat pastel kleuren ook veel gebruikt worden in vintage stijl,ook omdat onze bus Orange is, en aan de binnenkant is de decoratie licht blauw en beige.Ik vind deze combinatie van kleuren perfect bij elkaar.



Este homen é o meu super homen / Deze man is mijn superman


O Mark encontrou este acessório muito interessante, que era da pizzaria! mas transformou-o em grande estilo no nosso cartaz vintage!

Mark had dit bord gevonden van een pizzeria ! maar hij heeft hem in grote stijl gepimpt tot ons vintage bord!




Entretanto num sopro de vento a Nono's Little Kitchen tem se tornado um sucesso, temos participado em alguns eventos onde recebemos muitos comentários positivos dos saborosos cupcakes e pelo trabalho admirável que Mark fez, continuamos a ser convidados para diferentes festas e eventos e estamos abertos para participar onde e sempre que pudermos.
Tem me dado uma grande satisfação saber que algo que eu própria faço é admirado pelas pessoas à minha volta.
Nunca devemos ter medo de expandir as nossas veias criativas para criar aquilo que desejamos e gostamos de fazer. nunca desistir de querer alcançar algo mais e simplesmente ser feliz seja isso de que forma for!
Tenho que agradecer ao Mark que tem sido uma das pessoas mais incríveis que alguma vez conheci, que me deixa ser quem sou da forma que sou, e continua sempre a amar-me e apoiar-me em tudo o que faço, mas especialmente por realmente me fazer sentir esse sentimento, faz-me sentir o amor que sente por mim e quando nos sentimos amados tornamo-nos fortes e capazes de tudo!
Por isso meu amor, muito obrigada...

Ondertussen is Nono's Little Kitchen op volle speed een succes aan het worden, wij hebben al op een paar meetings / events gestaan, waar wij heel positieve reacties gekregen hebben over de lekkere cupcakes en over het geweldig werk van Mark. wij worden regelmatig uitgenodigd voor verschillende feesten/ evenementen en wij zijn klaar om te blijven meedoen wanneer wij kunnen.
Ik word heel blij om te weten dat iets dat ik zelf maak geapprecieerd wordt door de mensen rondom mij.
Ik vind dat wij geen bang hoeven te zijn om onze creatieve kant te laten zien, en proberen creëren wat wij willen en wensen, wat wij graag doen, vooral nooit opgeven van nog iets meer te willen of kunnen bereiken, en gewoon gelukkig kunnen zijn en het maakt niet uit hoe.
Ik wil Mark heel erg bedanken, die een van de meest fantastische personen is dat ik ooit gekend heb, hij laat me zijn wie ik ben ,en blijft van mij houden en mij steunen in alles wat ik doe, maar vooral hij laat mij dat echt goed voelen, het gevoel van geliefd te zijn, wanneer wij ons geliefde voelen, worden wij sterk en wij kunnen alles aan!

Dare to dream




Comments

  1. Fantastisch Neuza, ben zo blij voor jou! Super leuk en origineel initiatief!
    Groetjes Elke xxx

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts