Ainda na busca ! / Nog altijd op zoek !

Segundo dia do bloggue... continuo a não perceber patavina de como esta coisa funciona! aparentemente é mais complicado do que pensava, a ùnica coisa que sei fazer é escrever novas mensagens!por isso neste momento mantêm-se bastante simples. mas existem tantas outras opções que gostaria de saber utilizar mas continuam uma incógnita para mim lol mas como não sou pessoa de desistir à primeira , vou continuar na minha busca à descoberta da utilização deste bloggue.
O facto de ser em duas línguas também não facilita , pois ou tinha a página inicial em Português ou em Neerlandês , optei por Neerlandês! a não ser que receba reclamações de portugueses hehehe
Esta um dia bem frio de inverno, o nosso bébécas jà està na creche, eu daqui nada vou trabalhar, hoje vêm os meus enteados (Efrain & Ailen) eles vêm sempre nos fins-de-semana de duas em duas semanas , espero que gostem dos cupcakes que fiz , ananás tropical! com topping de sabor a limão! ficaram muito bons! ando na minha fase de cupcakes , sempre fui muito doceira , bolos, sobremesas, tudo o que seja de açucar , chocolate! este vício é de família, pois tanto os meus avôs como, tios e pais também gostam todos de se lambuzar .temos sorte de ter um bom metabolismo e não ficarmos gordos que nem uns texugos.
Os cupcakes são algo que os últimos anos estão um bocado na moda, pelo menos aqui na Bélgica, pois na América cupcakes são oldschool . enfim de modos que à uns tempos para cá comecei a ter interesse pelos cupcakes, começou primeiro com comê-los e agora também fazê-los! hihihi, cada dia ficam melhores de sabor e mais perfeitos a nível de decoração, o que me dá uma grande satisfação mesmo sendo algo básico. sempre fui uma pessoa que fica entusiasmada com pequenas coisas! pequenas coisas que nos dão uma grande alegria.
Qualquer dia ponho-me a vender cupcakes na carrinha  volkswagen T2 ." The cupcake Van"   hihihi ,seria giro. quem sabe... logo veremos!



Tweede dag van mijn blog, en ik begrijp er nog altijd geen bal van ! het is blijkbaar moeilijker dan wat ik dacht,de enigste dat ik kan , zijn nieuwe berichten schrijven, dus voor het moment blijft het heel basic, maar er zijn zo veel meer andere opties dat ik wil gebruiken maar die blijven een mysterie voor mij! maar aangezien ik geen mens ben, die van het eerste opgeeft, gaat mijn zoektocht naar de gebruiksaanwijzing van deze blog door!
het feit dat het in twee talen is, maakt het ook niet gemakkelijker, ik moest kiezen in welke taal ging de start pagina zijn, ik heb voor Nederlands gekozen  , tenzij ik veel klachten krijg van de Portugezen ! hehehe

Het is een koude winterdag, onze kleine baby is al naar de crèche en ik moet straks nog gaan werken, vanavond komen mijn stiefzonen (Efrain & Ailen) ze komen om de 2 weken in het weekend. ik hoop dat ze de cupcakes dat ik gemaakt heb , lekker vinden . tropische ananas cupcakes , met citroen topping! ze zijn lekker!
Ik ben precies in mijn cupcake fase, ik ben altijd zot van zoetheid geweest, dessertjes, taartjes, chocolade, noemt maar op,het is een verslaving die in de familie doorgaat, grootouders, nonkels & tantes, ouders, allemaal zot van zoetheid, gelukkig hebben wij blijkbaar een goed metabolisme ,anders zouden wij dik worden als dassen!
Cupcakes zijn de laatste jaren een beetje in de mode, tenminste hier in België, want in Amerika zijn cupcakes oldschool , ik heb nu de laatste tijd wel veel interesse voor cupcakes, eerst is  het begonnen met ze op te eten, en nu met cupcakes zelf te bakken hihihi, elke keer worden ze beter van smaak en mooier van decoratie! wat me heel content maakt,al is het iets heel simpel, ik ben altijd iemand geweest die veel enthousiasme toont op kleine simpele dingen, kleine dingen die me groot geluk kunnen geven.

Comments

Popular Posts