32 Springs



Dia 21 de Fevereiro 2016, completei as minhas 32 primaveras...às vezes ainda não sei bem o que isso significa... ou como é que é suposto ter que me sentir com 32 anos. à uns 10 anos atrás, pensar em fazer 32 anos parecia que jà ia ser velha, e agora que já cá cheguei não me sinto nada assim.
Isso só prova que na realidade a idade é só um estado de espírito, uma forma de pensar ou estar na vida, é só mais um número, não existem indicações para como se ser aos 32, 42 ou 52...
Acho que o importante é desfrutarmos de cada momento, fazermos aquilo que gostamos, estar com as pessoas que amamos, que nos fazem bem, rodear-os de energia positiva.
Costumava fazer o juízo de valor para comigo mesma,de que quando chegasse a determinada idade , teria de ter isto ou aquilo ou outro, mas agora a minha maneira de pensar mudou, não interessa a que idade se faz, e o que se faz, o importante é nunca desistir de fazer o que se deseja seja em que idade for!
O tempo passa tão rápido por nós, só podemos tentar aproveitar o máximo que pudemos enquanto pudemos, enquanto cá estamos.destemidamente, os medos, as inseguranças, incertezas, dúvidas todos os temos, mas nunca devemos deixar que isso nos impeça de sermos quem queremos ser.
Eu acredito em amor, em amizade ,em esperança, em lealdade, mesmo quando às vezes parece que o mundo está a desmoronar-se à nossa volta , eu continuo a acreditar que nunca devemos deixar de sonhar, de deixar nos inspirar por estes sonhos.
Estou pronta para mais um ano, mais um ano de altos e baixos, tristezas e alegrias, novas aventuras, novas experiências, novos conhecimentos, novas amizades, estou de braços abertos para o que tiver de ser!

Op 21 februari 2016 heb ik mijn 32 lentes gevierd... soms weet ik nog niet goed wat dit echt betekent, of hoe moet ik me voelen op mijn 32... Ik weet wel dat het meer dan 10 jaar geleden is, als ik dacht aan 32 jaar, dat lijkt me oud! En nu dat ik er ben, het voelt helemaal zo niet. Ik denk dat dit wilt zeggen wat leeftijd is maar een manier van denken of zijn in het leven, daar bestaat geen boek voor met indicaties van hoe je moet zijn op jou 32, 42, 52...
Ik vind vooral belangrijk om van elke moment te genieten, doen wat wij graag doen, zijn met wie wij graag hebben, met wie ons goed doet, en ons omhelzen met positieve energie.
Soms was ik een beetje kritisch met mij mezelf, ik dacht dat ik op een bepaalde leeftijd dit of datjes had moeten doen, of moeten hebben, maar mijn manier van denken is nu anders, wat maakt dat nu uit? het maakt niet uit op welke leeftijd je dingen doet, wat telt is dat je niet opgeeft om ze te doen.
Tijd vliegt zo snel voorbij, wij kunnen er maar het beste van maken zolang wij het kunnen, zolang wij er zijn. Angstloos, want angsten,onzekerheden, twijfels... dat hebben wij allemaal, maar wij kunnen dat niet toelaten dat dit in de weg komt van wat wij echt willen zijn.
Ik geloof in liefde, in vriendschap,ik geloof in hoop en in loyaliteit, zelfs al lijkt het soms dat de wereld in elkaar valt rondom ons, ik geloof nog altijd dat wij moeten blijven dromen, en ons laten inspireren door deze dromen.
Ik ben volledig klaar voor nog een jaar, een jaar met ups & downs, met verdriet en geluk, met nieuwe avonturen, nieuwe ervaringen, nieuwe kennissen, nieuwe vriendschappen, mijn armen zijn helemaal open voor wat het moet zijn.


Comments

Popular Posts