Back to reality



Ok , é com muita vergonha que tenho de admitir que sou uma péssima blogster, visto que não o consigo atualizar nem uma vez por semana!as minhas desculpas aos interessados neste blog!
No último blog tentei fazer um diário da nossa viagem em Miami, coisa que devia saber desde de início que não era tarefa fácil!
De modos que já regressamos à bastante tempo e uma vez que se recomeça na rotina é difícil voltar atrás!
por isso vou ter de terminar aqui apenas o resumo da viagem, que pela descrição dos primeiros dias já podem imaginar que foi maravilhosa e não vale a pena recair em repetições.
Adorei estar na América e espero um dia poder regressar para visitar outro local, existem muitas coisas lá naquele estado que me fascinaram para não là regressar mais.
O regresso à rotina foi rápido, Dário Gabriel de regresso à creche, eu e o Mark aos nossos trabalhos, entretanto, já estamos de mãos cheias com planos e actividades que nos preenchem o dia das várias diferentes maneiras.
Não gosto de fazer promessas que não posso cumprir, mas vou tentar fazer o melhor possível para actualizar o blog com mais frequência , pois tenho imensas coisas para contar!
Este blog foi só para anunciar que sim ainda estou viva e que não desisti desta ideia de ser blogster !

Ok, het is met veel schaamte dat ik moet toegeven dat ik een heel slechte blogster ben,aangezien ik niets eens een keer per week de blog kan updaten , mijn excuses voor degene die interesse hebben in mijn blog.
In mijn laatste blog heb ik geprobeerd om een dag boek te maken van onze reis in Miami, wat ik eigenlijk van begin had moeten weten dat dit geen gemakkelijk taak ging worden.
Ondertussen zijn wij al lang terug van vakantie en eens je de routine weer opstart is het moeilijk om terug achteruit te gaan. dus heb ik besloten dat het toch maar beter is om het dagboek af te sluiten met een kleine resumé, door de beschrijving van de eerste dagen wisten we al dat het ongelooflijk was , dus geen nood om in herhaling te vallen.
Ik vond het echt super leuk om in Amerika te zijn, en ik hoop dat wij nog eens een andere plaats kunnen gaan bezoeken, want er is iets in die staat die veel te fascinerend is om niet terug te gaan.
Terugkeren naar ons dagelijks routine was rap, Dário Gabriel weer naar de crèche en wij naar ons werk, wij zijn nu al met volle handen met het plannen van activiteiten die onze dagen vullen op alle mogelijke manieren.
Ik doe niet graag beloftes dat ik niet kan houden , maar ik ga echt mijn best proberen om regelmatiger te bloggen, want ik heb toch zo veel te vertellen!
Dus deze blog is eigenlijk gewoon om te laten weten dat ja ik leef nog en ik heb nog niet opgegeven van het idee van blogster te zijn!

Comments

  1. Een blog schrijven moet ook vooral leuk blijven dus voel je tot niets verplicht! Al kom ik ook heel graag hier eens lezen, ik ga je dus "volgen" zodat ik meldingen krijg als je een nieuwe blogpost schreef. En bij deze heb jij ook mijn link, wees dus ook welkom op mijn blog :)
    Tot schrijfs, pretty Neuzita!
    Daph

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts