Fotoshoot


No domingo 30/11/14 fizemos uma sessão fotográfica com o fotógrafo Chris de la Marche , o nosso fotógrafo preferido!
Á um ano e pouco atrás quando ainda estava grávida falei com o Mark, que gostaria de fazer uma sessão fotográfica, nessa altura o Mark sugeriu que o fizéssemos com o Chris que aparentemente o Mark era amigo no facebook pois partilham do mesmo fascínio por volkswagens e oldtimers.
Quando fui ver as fotos do Chris na página dele, fiquei de imediato encantada e tive a certeza que era com ele que queria tirar as fotos.
Quando estava grávida de 7 meses e pouco fizemos a nossa primeira sessão fotográfica, num bosque, o Chris não trabalha em estúdios ele gosta de trabalhar com a luz natural do dia, com os efeitos da natureza. eu como gosto de procurar ideias,assim o fiz e desse modo partilhamos o que tínhamos em mente e a sessão foi um sucesso, as fotos ficaram arrasadoras.fiquei muito satisfeita,os nossos amigos também gostaram muito. a partir desse dia soube que não ia ser a última vez que fazia uma sessão fotográfica com ele.
Quando o Dário Gabriel fez dois meses e meio, quis fazer uma sessão fotográfica com ele também, mas o facto de ser na nossa casa, fez me pensar que se calhar as fotos não iam ficar tão bem como as de quando eu estava grávida, mas entre algumas birras , dormidas e muitas mijadelas efeito repuxo do Dário Gabriel, mais uma vez o Chris provou o talento que têm, e quando vi o resultado fiquei deliciada! Quem veja as fotos nem deve sonhar, que a foto foi tirada em cima da nossa mesa da sala, com a  simples luz do sol que brilhava através da janela.
Como não sou a única na família que adora fotografia, a minha irmã mais nova, também teve a oportunidade de fazer uma sessão com o Chris. sempre encantador.
Agora para o primeiro aniversário e Natal, fizemos mais uma sessão! pois vou mandar fazer postais de natal!
Penso que desta vez foi uma sessão  mais difícil, pois o Dário Gabriel é muito irrequieto só queria era destruir,nem imaginam as palhaçadas que tivemos que andar para aqui a fazer para conseguir a atenção dele! mas o resultado foi sem dúvida mais uma vez fantástico.
Coitado do Chris têm muita paciência para as minhas maluquices e exigências. mas isso só faz dele ainda um melhor fotógrafo pois ele ouve o tenta alcançar aquilo que os clientes lhe pedem.
Hoje recebi as fotos , e adorei! estou super contente com o resultado!
Se quiserem ver o trabalho maravilhoso do Chris podem segui-lo no facebook :



Zondag 30/11/14 hebben wij een fotoshoot gedaan met Chris de la Marche, onze lievelings- fotograaf.
Ongeveer een jaar en half geleden, toen ik zwanger was, had ik er het met Mark over gehad dat ik graag een fotoshoot wou doen, toen had hij gezegd dat wij dit misschien met Chris konden doen, ze waren blijkbaar vrienden op Facebook, omdat ze de dezelfde passie delen voor Volkswagens en oldtimers.
Toen ik op zijn pagina naar zijn foto's ben gaan kijken, was ik direct onder de indruk, en ik wist onmiddellijk dat ik de foto's wou laten maken door hem.
Toen ik 7 maand en nog iets zwanger was, hebben wij dan onze eerste fotoshoot gedaan, in een bos, Chris werkt niet in een studio, hij werkt liever buiten met de naturel kleuren van de natuur of plaatsen waar hij de foto's trekt. Omdat ik graag ideeën opzoek, hebben we dan gedeeld wat wij eventueel konden doen en zo is de fotoshoot een succes geworden. De foto's waren geweldig, ik was erg tevreden en iedereen vond het ook heel mooi. Vanaf die dag, wist ik, dat dit niet de laatste keer ging zijn dat wij foto's met hem trekken.
Als Dário Gabriel twee maand en half was, wou ik ook een shoot doen met hem, maar aangezien dit hier thuis ging gebeuren, dacht ik dat misschien de foto's niet zo goed zouden zijn zoals die van in het bos.
Maar tussen een paar keer huilen, slapen, en veel pipi doen zoals een fontein van Dário Gabriel, heeft  Chris nog eens bewezen dat hij enorm talent heeft, en toen ik het resultaat van de foto's zag, was ik nog eens in de wolken.
Iemand die de foto's bekijkt, kan zich niet voorstellen dat die gewoon op ons salon tafel getrokken zijn, met het zonlicht die door het raam scheen!
Omdat ik niet de enigste ben in de familie die van fotografie houd, heeft mijn jongste zusje ook de kans gehad om een fotoshoot te doen met Chris. nog eens een topper.
Nu dat Dário Gabriel één jaar wordt en het kerst is, wou ik nog eens een fotoshoot doen om dan ook kerstkaartje te kunnen laten maken.
Ik vond wel dat deze keer het heel moeilijk was, aangezien Dário Gabriel moeilijk stil te krijgen is, jullie kunnen zich niet eens voorstellen de onnozelheden dat wij hier hebben zitten doen om zijn aandacht te vangen. Maar natuurlijk, zoals ik niet anders verwacht had, het resultaat is super.
Chris is eigenlijk heel  kalm en geduldig voor al mijn zottigheden en eisen, maar dat maakt van hem een nog betere fotograaf, omdat hij graag luistert en doet wat hij kan om zijn klanten tevreden te stellen.
Ik heb vandaag de foto's gekregen, en ze zijn super!!!! Ik ben nog eens super blij!

Als jullie het geweldige werk van Chris de la Marche willen zien, kunnen jullie hem op zijn Facebook pagina volgen :








Comments

Popular Posts