Blog / Vlog

Ahhh , estava difícil voltar a escrever neste blog!
Volto a repetir , não é fácil ser blogster !
Por isso é que venho partilhar com vocês uma das minhas novas ideias.
Apesar de eu sempre ter sido uma criança, adolescente e agora mulher de papel e canetas, cadernos, caderninhos, agendas e diários, uma pessoa têm que acompanhar a evolução da sociedade em que vive.
Por isso é que iniciei este Blog, mas infelizmente as pessoas têm se tornado cada vez mais preguiçosas para a leitura, hoje em dia têm de ser tudo rápido e o mais curto possível , mas eu falo e escrevo demais para conseguir escrever num texto pequeno tudo o que me vai pela cabeça, isso é missão impossível!
Até que recentemente uma amiga minha disse-me que eu deveria iniciar um Vlog.
Para quem ainda não sabe o que é um Vlog.. Bom eu acho que a maioria deve saber o que é um vlog, pois é algo que está muito na moda, mas para quem não sabe ...Um vlog é um blog mas em vez de ser escrito como a própria palavra diz é tudo em vídeo, ou seja fazem se gravações do dia a dia, ou de determinadas coisas que se queira mostrar ou partilhar, ou por exemplo um tutorial a explicar como se faz algo , quer seja como fazer um penteado ou como fazer uma receita, toda a gente conhece os vídeos do youtube , é algo idêntico mas com um seguimento como se fosse um diário através de vídeo!
O que é que vocês acham desta ideia ? têm interesse em ver vlogs meus ? se não tiverem falo apenas em nederlandees, mas se houverem portugueses interessados em seguir o meu vlog, terei de falar em duas línguas assim como faço neste blog. se sim, o que é que gostariam de ver ?
Quem me conhece sabe que sou uma mulher multifuncional tenho diversos interesses, e tenho sempre muita coisa para contar, como por exemplo o meu estilo de vida vintage que adoro, a nossa carrinha VW, o meu negócio de cupcakes, as nossas roadtrips, o meu canto desportivo , as minhas aulas, a minha vida de mãe e madrasta ( apesar de esta palavra soar muito mal eu sou uma boa madrasta )  a minha relação com um homem de nacionalidade belga, a minha nacionalidade portuguesa ou a minha emigração na Bélgica, na realidade eu nunca me aborreço , mas não faço ideia do que é que vos interessa ou se isto vos interessa...
O que é que vocês gostavam de ver e saber ? ( mas deixem-se de cusquices ) ahaha
Aqui fica a questão Vlog ou não ?

Fico a aguardar a vossa resposta!


ahhh amai het was niet evident om hier terug te schrijven !
Ik val in herhaling, maar het is niet gemakkelijk om blogster te zijn hoor!
Daarom kom ik via deze weg een van mijn nieuwe ideetjes delen.
Al ben ik altijd al een kind, tiener, en nu een vrouw van pen en papier, notitieboekjes, , agenda's, dagboeken, een mensen moet zich eigenlijk aanpassen aan de maatschappij waarin men leeft , en daarom was ik een tijdje geleden deze blog gestart.
Maar tegenwoordig zijn de meeste mensen lui geworden om te lezen, ze willen dat alles snel en zo kort mogelijk is, maar ik spreek en schrijf veel te veel om zomaar alles wat in mijn gedachten gaat in een kort tekstje te kunnen zetten. Dat is een onmogelijke missie.
Tot op één van deze dagen, een vriendin mij heeft gezegd dat ik eigenlijk een vlog zou moeten starten… ik denk wel dat de meeste van jullie weten wat een vlog is, want het is erg in nu, maar voor wie toch niet zo goed weet wat het is...Een vlog is eigenlijk hetzelfde als een blog maar zoals het woord zelfs zegt is het dan via videoopnames.
Nu dit kan als dag boek met een opvolging , het kan een soort tutorial worden waar je vertelt of toont over een specifiek onderwerp / thema , er zijn eigenlijk veel mogelijkheden.
Wat denken jullie hiervan ? zouden jullie een vlog van mij willen zien / volgen ? hebben jullie daar interesse in ?
Indien wel, wat zouden jullie allemaal willen zien of willen weten ?
De meeste van jullie kennen mij als een zeer multifunctionele vrouw, ik heb verschillende interesses en ik heb eigenlijk vaak veel te vertellen, één daarvan is de vintage levensstijl waar ik van hou en onze VW bus, mijn cupcake zaak, onze roadtrips, mijn sportieve kant, mijn lessen, moeder en plusmama zijn, samen in een relatie met een belg , over mijn land / nationaliteit , mijn emigratie in belgië, in feite verveel ik mij nooit, maar ik weet niet of dit jullie wel interesseert.
Dus wat zouden jullie graag willen weten of zien van mij op een vlog ? ( geen roddels aub ) hahaha
Hier is de vraag, to vlog or not vlog ?
Ik wacht op een reactie van jullie!


Comments

Popular Posts